tel.: 22 837 82 51
e-mail: p389@edu.um.warszawa.pl

Grupy przedszkolne

GRUPA I

ORGANIZACJA PRACY

Grupa funkcjonuje w godzinach 7.30-17.30
do 7.30 dzieci przebywają w gr. III

PLAN ZAJĘĆ DODATKOWYCH

JĘZYK ANGIELSKI GRUPA I:
Prowadząca: Dorota Lewandowska
Poniedziałek i czwartek: 9.30-10.00
RYTMIKA GRUPA I:
Prowadząca: Grażyna Czerniawska
 Piątek 9.30-10.00

NAUCZYCIELE I OPIEKA

NAUCZYCIELE:
mgr Dagmara Dziuła d.dziula@zsp7.warszawa.pl
mgr Justyna Zalewska  j.zalewska@zsp7.warszawa.pl
POMOC NAUCZYCIELA:
Aleksandra Stępińska
WOŹNA:
Magdalena Kurowska

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

7.00-8.20 Schodzenie się dzieci
8.30-9.00 Śniadanie
9.05-10.25 Zajęcia i zabawy edukacyjne
10.30-10.40 II śniadanie
10.40-11.45 Zabawy swobodne, spacery
12.00–12.30 Obiad
12.30–14.15 Leżakowanie
14.30–15.00 Podwieczorek
15.00-17.30 Zabawy dowolne

Wydarzenia z życia grupy I

JĘZYK ANGIELSKI
Grupa I, II, III:

https://view.genial.ly/5ea7d34be862e40da5992b79 – Baby Car

Nauczyciel języka angielskiego

Dorota Lewandowska

JĘZYK ANGIELSKI

Grupa I, II, III: Sleeping Bunny II

https://view.genial.ly/5e86d894d5aa510e32ac51be

Dla dzieci ze wszystkich grup – gra rozwijająca spostrzegawczość:

https://view.genial.ly/5e811776aafed90da9b955b4 – Łąka

Nauczyciel

Dorota Lewandowska

„Traktor”

Cele ogólne:

– doskonalenie umiejętności uważnego słuchania;

– zapoznanie z wyglądem i nazwą pojazdu;

– doskonalenie umiejętności przeliczania;

Pomoce dydaktyczne: obrazek traktora albo zabawka.

 

Traktor – słuchanie wiersza C.P. Tarkowskiego.

Wiersz „Traktor” Cezary Piotr Tarkowski

Stoi traktor na podwórzu, 

zabłocony, cały w kurzu.

Latem pełni ważną rolę,

bo wyjeżdża często w pole,

ciągnie, orze i bronuje –

bardzo ciężko tam pracuje.

Rodzic, czytając wiersz, wyjaśnia dziecku niezrozumiałe słowa. Demonstruje ilustrację do wiersza lub zabawkę. Dziecko opisuje wygląd traktora. Rodzic zadaje pytanie: Ile traktor ma kół? Dziecko z pomocą rodzica głośno liczy, gdy rodzic na ilustracji wskazuje koła.

 

Nauczyciel gr. I

Dagmara Dziuła

 

Praca plastyczna – gospodarstwo.

 

Cel: rozwijanie umiejętności plastycznych u dzieci.

 

Materiały: karton, brystol, małe pudełka , torebka foliowa, ryż, farby, rolki po papierze lub ręcznikach papierowych.

 

 

„Gospodarstwo” – Makieta. Tworzenie przestrzennego gospodarstwa wiejskiego, z wykorzystaniem różnych dostępnych materiałów: karton lub brystol, małe pudełka, np. po zapałkach, po mleku, po herbacie, których otwierane wieczka mogą służyć za drzwi. Na kartonie tworzymy ścieżki, ustalamy rozkład pomieszczeń gospodarskich. Możemy ulepić zwierzęta z plasteliny albo wyciąć gotowe sylwety. Staw dla kaczek można wyciąć z niebieskiej torebki foliowej, wykleić zabarwionym (i wysuszonym) na niebiesko ryżem. Drzewa z rolki po papierze toaletowym czy ręcznikach kuchennych itp.

Pamiętajmy o zachęcaniu dziecka do uzupełniania makiety elementami według własnych

pomysłów, oraz wykorzystanie makiety w zabawie.

                         Nauczyciel Grupy I

                                                                                       Dagmara Dziuła

 

Środa

14.04.2021

Grupa I (3latki)

Tytuł: Produkty ze zboża.

Materiały: pokaz produktów (kasza gryczana, jęczmienna, manna, jaglana, płatki kukurydziane, owsiane).

Cele:

  • Rozwijanie motoryki dużej i małej;
  • poznawanie podstawowych gatunków zbóż, produktów zbożowych;
  • rozwijanie zainteresowań, predyspozycji oraz naturalnej aktywności.

Opis: Czy znasz te produkty? Które produkty wykorzystujemy  w domu i do czego?

 

*Wysypujemy kaszę manną na stół, tackę. Tworzymy dowolne ilustracje.

 

Nauczyciel grupy I

Justyna Zalewska

Skip to content